Reklamacja i zwrot
Reklamacja:
Reklamacje można składać pisemnie na adres Sprzedawcy, e-mailem na adres e-mail: sklep@pantaplast.com.pl lub telefonicznie pod numerem +48 42 613-05-59
(w godz. 8-16, poniedziałek-piątek).
W reklamacji należy podać dane Klienta, numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować) oraz opis wad fizycznych lub prawnych towaru będących podstawą reklamacji.
Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę.
Zwrot (dotyczy tylko klentów indywidualnych):
Możesz zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie www.sklep.pantaplast.com.pl
bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Pobierz formularz odstąpienia od umowy
Prześlij wypełniony formularz na adres: Panta Plast Sp. z o.o., ul. Szparagowa 12, 91-211 Łódź
wraz ze zwracanym towarem.
Wcześniej poinformuj nas o zwrocie wysyłając informację na adres: sklep@pantaplast.com.pl
Zwrot realizowany jest na koszt klienta.